21.07.2016

Adrian Kołodziej

Nikt nie uwielbia, kiedy film w telewizji nieoczekiwanie zostaje przerwany przez blok reklam. Jednakże jeszcze bardziej drażniące bywają reklamy www. To kłopotliwe, w internecie wszelkie chwyty są dozwolone. Albo niemal wszystkie… Promocje, jakie rozpraszają naszą idealną uwagę lub blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest niezwykle krytykowana, a powiązane witryny koszmarnie na tym wychodzą. Wskutek tego każda szanująca się korporacja rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie na pewno nie świadczy o profesjonalizmie, właśnie dlatego rozpocznij współpracę ze ekspertami - Adrian Kołodziej. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które niespodziewanie wypełniają cały ekran komputera. Są w stanie także czmychać przed kursorem myszy, bądź przypominać komunikat o błędzie. Nieraz użytkuje się też metodę łączenia z jedną domeną www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to istotne nadużycie technologii Flash. To tylko kilka propozycji, z których korzystają oszuści. Lecz o wiele gorszym kłopotem jest piractwo. Niektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak de facto programy szpiegowskie. Mogą także spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego typu działanie są już na wskroś nielegalne. Jakim sposobem widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa także niebezpieczna.

0 komentarze:

Prześlij komentarz